ارسال رایگان به سفارشات بیش از ۱۰۰ هزار تومان شرایط و قوانین پشتیبانی

شرایط و قوانین

بروز رسانی – 1398-09-09“قوانین و شرایط – کاربران و مشتریان مداد رنگی – شرایط ساخت فروشگاه

حساب کاربری


  • برای استفاده از بسیاری از خدمات مداد رنگی، به ایجاد یک حساب کاربری نیاز می‌باشد. شما با ایجاد حساب کاربری می‌پذیرید که این قرارداد را به طور کامل مطالعه کرده‌اید و شرایط و قوانین آن را پذیرفته‌اید.
  • برای حساب کاربری لازم است یک شماره همراه معتبر و متعلق به خودتان ارائه کنید. در غیر این صورت، در برابر مالک شماره همراه کاملاً مسئول خواهید بود. همچنین با هر شماره همراه فقط یک حساب کاربری می‌توان ایجاد کرد.
  • نام کاربری شما به صورت عمومی نمایش داده می‌شود و به تمامی فعالیت‌های شما در مداد رنگی پیوند می‌خورد؛ بنابراین لازم است نام کاربری مناسبی برای خود انتخاب کنید. انتخاب نام‌های غیر اخلاقی (توهین‌آمیز، مبتذل، رکیک و زننده)، نام‌ها و نشان‌هایی که جزو مالکیت معنوی دیگران به شمار می‌آیند یا به برندهای ثبت شده متعلق است (مگر با ارائه مدارک و مجوزهای مستند)، جزو مصادیق نقض شرایط استفاده از مداد رنگی است.
  • درج اطلاعات نادرست یا تظاهر به شخصی دیگر بودن در ایجاد حساب کاربری، جزو مصادیق جرم در مداد رنگی و شکایت توسط دیگران است و حسب مورد و بنا به تصمیم مداد رنگی ممکن است منجر به تعلیق یا مسدود شدن یا حذف کامل حساب کاربری شما گردد.
  •  شما به‌تنهایی و به صورت مستقل مسئول تمامی فعالیت‌هایی هستید که توسط حساب کاربری شما انجام می‌شود. اگر استفاده از حساب کاربری خود را در اختیار دیگری گذاشتید یا به صورت اشتراکی از آن بهره‌برداری کردید، تمام مسئولیت و عواقب آن به عهده شخصی است که اطلاعات صورت‌حساب و پرداخت‌ها به نام اوست.
  •  مسئولیت حفاظت از اطلاعات و امنیت حساب کاربری، مانند نام کاربری و رمز عبور، با شما است. لذا در حفظ و ارتقاء امنیت رمز عبور خود مراقبت‌های لازم را داشته باشید و در صورت سرقت یا مفقود شدن اطلاعات کاربری در اسرع وقت به مداد رنگی اطلاع دهید. همان‌طور که در بالا ذکر شد مسئولیت همه فعالیت‌های انجام شده از حساب کاربری به عهده کاربر می‌باشد.
  • ممکن است مداد رنگی در شرایطی، از کاربر درخواست ارائه مدارک، اطلاعات تکمیلی و احراز هویت کند. در این صورت، کاربر متعهد خواهد بود مدارک و اطلاعات درخواستی را طبق زمان اعلام‌شده از سوی مداد رنگی ارائه کند. در غیر این صورت، مداد رنگی می‌تواند حساب کاربری را مسدود کند و به کاربر هیچ خدماتی ارائه نکند.

بازگشت به فهرست ↑

خرید از بازار هنری مداد رنگی

  • محصولاتی که در مجموعه فروشگاه‌های مداد رنگی به فروش می‌رسند (به غیر از فروش محصولات اختصاصی مداد رنگی) توسط مداد رنگی تولید، انبارداری و بررسی کیفی نمی‌شوند، بلکه همه این کالاها مستقیماً توسط خود صاحبان فروشگاه ها، تولید یا عرضه می‌شوند. در نتیجه مداد رنگی علی‌رغم تلاش جهت پالایش محصولات عرضه‌شده از جهات مختلف، به دلیل گستردگی جغرافیایی و تنوع محصولات و کالاها، عملاً نمی‌تواند نسبت به تضمین کیفیت، سلامت یا حتی قانونی بودن محصولات از هر جهت، اقدام کند؛ بنابراین صرف‌نظر از عدم مسئولیت مداد رنگی نسبت به کیفیت و سلامت قطعی محصولات عرضه‌شده در فروشگاه‌ها، هر فروشنده ضامن جبران خسارت است و هر گونه ادعایی باید علیه صاحب فروشگاه طرح شود و شما، مداد رنگی را نسبت به اثرات سویی که ممکن است در اثر خرید و مصرف محصولات خریداری‌شده به شما وارد گردد، مبرّی از مسئولیت خواهید کرد.
  • فروشندگان بازار هنری مداد رنگی می‌توانند برای هر محصول فروشگاه خود، زمانی را برای آماده‌سازی تعیین و ثبت ‌کنند که شامل زمان لازم برای خرید مواد اولیه، ساخت محصول، بسته‌بندی اولیه و آماده کردن آن برای مرحله بعدی یعنی ارسال و پست است؛ بنابراین زمان آماده‌سازی، فاصله زمانی میان ثبت سفارش تا پیش از پست و ارسال محصول است و مدت زمان پست جزو آن نیست و به نوع پست (سفارشی و پیشتاز) و فعالیت اداره پست برمی‌گردد.
  • در بازار هنری مداد رنگی، هر فروشنده می‌تواند برای ارسال محصول، محدودیت مکانی ایجاد کند و این قابلیت را برای یک یا چند استان یا شهر در نظر بگیرید. ازاین‌رو، سفارش این محصولات فقط برای مکان‌های محدودشده ممکن است.
  • هزینه ارسال محصول به صورت پیش‌فرض، هزینه‌های پست سفارشی و پیشتاز بر اساس الگوی ارائه شده توسط شرکت پست ایران است اما فروشنده خودش نیز می‌تواند هزینه ارسال پستی و غیرپستی محصول را تنظیم ‌کند و خریدار با اطلاع از هزینه نهایی (بهای محصول به علاوه هزینه ارسال)، وجه سفارش را پرداخت می‌کند. ازاین‌رو، مداد رنگی به جهت متغیر بودن هزینه ارسال، تعهدی نسبت به تنظیمات ارسال فروشندگان بازار هنری ندارد.
  • در مداد رنگی، طبق شرایط ذکر شده در قوانین بازگرداندن محصول در این سند، حق لغو سفارش یا درخواست تأخیر ارسال توسط فروشنده و نیز حق بازگردان محصول توسط خریدار محفوظ است و همه کاربران (اعم از خریدار و فروشنده) با تأسیس حساب کاربری، این قوانین و شرایط را مطالعه و می‌پذیرند.

بازگشت به فهرست ↑

شرایط بازگرداندن محصول

رضایت مشتریان مداد رنگی از اصول بنیادین بازار اجتماعی مداد رنگی است و مداد رنگی همه تلاشش را می‌کند که این رضایت، محقق شود. از این رو، امکان مرجوع کردن کالاهای دارای اشکال، از حقوق مشتری‌های مداد رنگی است. ضمن این که به هر حال مداد رنگی یک بازار هنری است و ذاتاً درصد خطا را نمی‌شود به صفر رساند اما این حق مشتری و نیز درخواست فروشنده برای لغو یا تأخیر در ارسال، طبق قوانین بازگرداندن محصول (عودت کالا) محفوظ است.

الف. لغو سفارش یا درخواست تأخیر در ارسال توسط فروشنده

۱. فروشنده تا ۱۶ (شانزده) ساعت پس از تاریخ و ساعت ثبت سفارش،‌ حق لغو کل سفارش را دارد و نیز این حق را که برای همه یا بعضی از کالاهای یک سفارش، «تأخیر در ارسال» را درخواست کند. این درخواست مستقیماً از طریق پیامک،‌ به مشتری اطلاع داده خواهد شد. بر این اساس، سه حالت رخ خواهد داد که قوانین مداد رنگی درباره آن این چنین می‌گوید:

 الف. در صورت قبول مشتری، تاریخ درخواستی فروشنده، به عنوان مهلت جدید ارسال در سفارش منظور می‌گردد.

 ب. اگر مشتری درخواست تأخیر در ارسال را نپذیرد، سفارش نسبت به کالا یا کالاهایی که فروشنده درخواست تأخیر در ارسال آن‌ها را داشته، لغو خواهد شد و وجه محصول طبق قوانین بازگرداندن محصول به حساب مشتری واریز می‌گردد.

 ج. اگر مشتری تا ۶ (شش) ساعت کاری پس از درخواست تأخیر در ارسال، پاسخی ندهد، درخواست فروشنده به طور خودکار پذیرفته خواهد شد و تاریخ جدید به عنوان مهلت ارسال سفارش برای فروشنده منظور می‌گردد. این شش ساعت، شامل همه روزهای هفته (اعم از تعطیل و غیر تعطیل) می‌شود؛ اما ساعت ۱۲ شب تا ۷ صبح در آن لحاظ نمی‌شود؛ یعنی اگر فروشنده ساعت ۱۱ شب درخواست تأخیر بزند، مشتری تا ۱۲ ظهر فردا فرصت دارد این درخواست را بپذیرد یا رد کند. در صورت سکوت او، ساعت ۱۲ ظهر، درخواست تأخیر به صورت خودکار پذیرفته خواهد شد.

 ۲. فروشنده برای هر محصول، زمانی را برای آماده‌سازی تا قبل از ارسال (مانند زمان لازم برای خرید مواد اولیه، ساخت محصول، بسته‌بندی و آماده‌سازی برای مرحله بعدی و ارسال به مشتری)، تعیین و ثبت می‌کند، بنابراین وی حداکثر تا سه بار می‌تواند درخواست تأخیر در ارسال را اعمال کند و پس از هر درخواست، طبق حالت‌های قبلی، مشتری حق پذیرفتن یا نپذیرفتن درخواست فروشنده را دارد. همچنین حداکثر مجموع زمان‌های تأخیر در ارسال، برای ۳۰ (سی) روز پس از تاریخ سفارش خواهد بود و در صورت عدم ارسال سفارش، وجه پرداختی مشتری طبق قوانین بازگرداندن محصول به حساب مشتری واریز می‌گردد.

 ۳. در صورت لغو کل سفارش (همه محصولات سبد خرید) توسط فروشنده، وجه سفارش با احتساب هزینه ارسال، طبق زمان‌بندی مداد رنگی برای تسویه مالی دادوستدها،‌‌ به حساب مشتری برگردانده می‌شود و اگر لغو سفارش نسبت به بعضی از محصولات یک سفارش باشد،‌ تنها وجه خرید همان بخش و بدون احتساب هزینه ارسال (هرچند آن بخش بیشترین وزن سبد خرید را داشته است)، ‌طبق زمان‌بندی مداد رنگی برای تسویه مالی دادوستدها،‌‌ به حساب مشتری برگردانده می‌شود.

 ۴. مداد رنگی می‌تواند برای فروشنده نسبت به تعداد درخواست لغو سفارش یا تأخیر در ارسال توسط خودش و نیز ثبت عدم رضایت یا گزارش مشکل توسط مشتری، امتیاز منفی و جریمه لحاظ کند.

بازگشت به فهرست ↑

انصراف از خرید توسط خریدار

۱. بر اساس بند ۳۷ قانون تجارت الکترونیک،‌ در هر معامله از راه دور، «مصرف‌کننده» تا ۷ (هفت) روز کاری حق انصراف از خرید دارد. آغاز حق انصراف، برای کالاها از تاریخ تسلیم کالا به مصرف‌کننده است و برای خدمات، از روز انعقاد است. از این ‌رو، در مداد رنگی مصرف‌کننده از طریق ورود به حساب کاربری خود از طریق سایت یا اپلیکیشن، تا ۷ (هفت) روز از حق انصراف خود استفاده کند یا رضایت خود را ثبت یا مشکل را گزارش کند. در غیر این صورت و پس از گذشت هفت روز، سیستم به طور خودکار رضایت مصرف‌کننده را روی سفارش ثبت می‌کند.

 ۲. بر اساس بند ۳۷ قانون تجارت الکترونیک،‌ حق انصراف برای «مصرف‌کننده» لحاظ شده است و این حق در جایی است که یک طرف معامله فروشندگان کالا یا ارائه‌دهندگان خدمات و در طرف دیگر، مصرف‌کننده باشد؛ بنابراین اگر سفارش محصول (کالا و خدمات) به تعداد و به صورت عمده (مغایر با هدف مصرف) صورت بگیرید، حق انصراف شامل آن نمی‌گردد.

 ۳. طبق آیین‌نامه اجرایی مواد ۳۸ و ۴۲ قانون تجارت الکترونیکی (مصوب سال ۱۳۸۸)، مصرف‌کننده در موارد زیر به علت شرایط خاص کالا و خدمات، فاقد حق انصراف است:

 الف. در مورد خدمات، در صورتی که با توافق مصرف‌کننده، ارائه آن قبل از پایان هفت روز کاری شروع شده باشد.

 ب. ارائه خدمات برای تحویل موادغذایی یا سایر کالاهایی که مورد مصرف روزانه دارند.

 ج. کالا یا خدماتی که قیمت آن‌ها توسط نوسانات بازارهای مالی تعیین می‌شود و خارج از اختیار تأمین‌کننده است.

 د. کالاهای ساخته‌شده با مشخصات فردی مصرف‌کننده که به طور واضح جنبه شخصی دارند یا این که به دلیل طبیعت آن‌ها نمی‌توانند بازپس داده شوند و یا این که به سرعت قابلیت فساد و خرابی دارند.

هـ. نوارهای صوتی و تصویری و نرم‌افزارهای رایانه‌ای بسته‌بندی‌شده که به وسیله مصرف‌کننده باز شده باشند.

و. روزنامه، نشریه و مجلات مطابق تعریف قانون مطبوعات.

 ج. لغو سفارش توسط خریدار و پیش از ارسال و تسلیم کالا:

۱. بر اساس بند ۳۸ قانون تجارت الکترونیک، اعمال حق انصراف در فروش کالا، با تسلیم کالا به مصرف‌کننده شروع می‌شود؛ بنابراین شرایط لغو سفارش توسط خریدار و پیش از ارسال و تسلیم کالا از این قرار است:

 الف. اگر مشتری (کاربر) پیش از این که فروئشنده شروع به خرید مواد اولیه یا تولید یا بسته‌بندی محصول کند یا کالا از طریق انبار فروشندگان (مانند طرح یه‌کاسه) ارسال شده باشد، از خرید خود (کل سفارش و سبد خرید) منصرف شود و به مداد رنگی اطلاع دهد و لغو سفارش از سوی مداد رنگی تأیید شود، سفارش کالا لغو می‌گردد و قیمت کالا و هزینه ارسال، طبق زمان‌بندی مداد رنگی برای تسویه مالی دادوستدها،‌‌ به حساب مشتری بازگردانده خواهد شد.

 ب. چنانچه انصراف از خرید، در بازه زمانی خرید مواد اولیه و ساخت یا بسته‌بندی و ارسال باشد، امکان لغو سفارش برای مشتری وجود ندارد.

 د. لغو سفارش توسط خریدار و پس از ارسال و تسلیم کالا:

۱. برای لغو سفارش پس از تسلیم کالا، لازم است خریدار (کاربر) پس از تحویل گرفتن کالا از فرصت قانونی (۷ روز) و نیز امکانات فنی مداد رنگی در سایت و اپلیکیشن‌ برای گزارش هر گونه مشکلی استفاده کند. در غیر این صورت، سیستم به طور خودکار رضایت کاربر را روی سفارش ثبت می‌کند و دیگر هیچ ادعایی مسموع نخواهد بود.

 ۲. به طور کلی، در صورت وجود هر گونه مشکل در کل سفارش تحویل گرفته‌شده یا بخشی از آن، خریدار (کاربر) علاوه بر ثبت گزارش، باید محصول/هایی را که مشکل دارند و نیز بسته‌بندی‌ اولیه فروشنده و بسته‌بندی ارسال (مانند کارتن پستی) را بدون تغییرات و مخدوش کردن آن، تا زمان حل و فصل موضوع و بازگرداندن آن‌ها نزد خود نگهداری کند.

 ۳. اگر مغایرت و مشکل، بدون باز کردن بسته‌بندی محصول، قابل‌مشاهده و تشخیص است، لغو سفارش در صورت حفظ وضعیت اصلی و اولیه سفارش، امکان‌پذیر است. همچنین اگر مغایرت و مشکل، پس از باز کردن بسته‌بندی محصول و استفاده از آن، قابل‌مشاهده و تشخیص باشد، لغو سفارش در صورت حفظ وضعیت موجود محصول و بسته‌بندی‌ اولیه فروشنده و بسته‌بندی ارسال، امکان‌پذیر است. در هر دو صورت، خریدار می‌بایست ضمن ثبت گزارش، با پشتیبانی مداد رنگی برای عودت محصول، تعیین گیرنده (مداد رنگی یا فروشنده)‌ و نوع ارسال (مانند آسان‌ترین و کم‌هزینه‌ترین نوع ارسال) هماهنگ کند.

 ۴. در صورت دریافت ناقص سبد خرید و عدم ارسال بخشی از سفارش توسط فروشنده، خریدار حق انصراف از خرید آن بخش ناقص را دارد که در این صورت، تنها وجه خرید همان بخش ناقص و بدون احتساب هزینه ارسال (هرچند آن بخش بیشترین وزن سبد خرید را داشته است)، طبق زمان‌بندی مداد رنگی برای تسویه مالی دادوستدها،‌ به حساب خریدار واریز می‌شود؛ و در صورت عدم انصراف خریدار، فروشنده می‌بایست پس از هماهنگی با پشتیبانی مداد رنگی، بخش ناقص سفارش را با هزینه خودش برای خریدار ارسال کند.

 ۵. در صورت ارسال محصول اشتباهی و خارج از سفارش ثبت‌شده، خریدار می‌بایست موضوع را به پشتیبانی مداد رنگی اطلاع دهد و تا حل و فصل شدن مسئله، محصول را نزد خود به امانت نگهداری کند. بدیهی است که فروشنده در مورد ارسال اشتباهی محصول و تبعات آن مسئول خواهد بود.

۶. تصاویر محصول برای اطلاع و کمک به خرید درج می‌شوند و تفاوت‌های جزئی محصول با آن‌ها ملاک لغو سفارش نیست، بلکه مغایرت با توضیحات و ویژگی‌های محصول و شرایط سفارش قابل ثبت گزارش و درخواست لغو آن است.

 ۷. در صورت آسیب‌دیدگی محصول/های سفارش بر اثر حمل‌ونقل یا باز کردن بسته‌بندی توسط خریدار، امکان لغو سفارش و انصراف از خرید امکان‌پذیر نیست.

۸. در صورت آسیب‌دیدگی محصول/های سفارش در اثر حمل‌ونقل هنگام ارسال محصول و تحویل به خریدار:

-در صورت استفاده فروشنده از شبکه پستی کشور، آسیب‌دیدگی مشمول قوانین و شرایط شرکت پست ایران است و پیگیری و گرفتن خسارت با خریدار است؛ و چنانچه فروشنده محصول را با بیمه آسیب‌دیدگی پست کرده باشد، طبق شرایط بیمه‌نامه عمل خواهد شد. همچنین خریدار می‌تواند محموله پستی را که وضعیت فیزیکی آن آسیب دیده است، از مأمور پست تحویل نگیرد و طبق ضوابط شرکت پست اقدام کند.

-در صورت استفاده فروشنده از شرکت‌های حمل‌ونقل (مانند باربری)، مراکز پیک و حمل کالا (مانند اسنپ کالا) یا از فروشگاههای خدمات ارسال در مداد رنگی یا موارد دیگر، جبران خسارت و پیگیری آن مشمول قوانین و شرایط اعلام‌ و توافق شده آن شرکت‌ها و مراکز و فروشگاه هاست.

در هر صورت، خریدار می‌بایست هرگونه مشکل را به مداد رنگی گزارش کند تا در صورت تخلف یا کوتاهی فروشنده، وی را طبق آیین‌نامه‌های مداد رنگی اعمال قانون کند و تا حد ممکن به خریدار در پیگیری و حل و فصل مسئله کمک کند.

 -اگر لغو سفارش توسط خریدار، به کل سفارش (همه محصولات داخل سبد خریدش) تعلق بگیرد و تأیید شود، وجه سفارش به‌علاوه هزینه ارسال، به وی بازگردانده می‌شود اما اگر به بخشی از سفارش تعلق بگیرد، فقط وجه خرید همان بخش و بدون محاسبه هزینه ارسال (هرچند آن بخش، بیشترین وزن و هزینه ارسال سبد خرید را داشته باشد)، به وی بازگردانده می‌شود.

 ۱۱. اگر با لغو سفارش پس از تسلیم کالا توسط خریدار و تأیید آن از سوی مداد رنگی، فروشنده از عودت محصول توسط خریدار منصرف شود،‌ باید این موضوع را به مداد رنگی اطلاع دهد. در این صورت، مداد رنگی نسبت به آن و وظیفه خریدار تصمیم خواهد گرفت. این موضوع، نافی تبعات ناشی از لغو سفارش نسبت به فروشنده نیست.

 ۱۲. اگر با لغو سفارش و انصراف از خرید و تأیید در سیستم، سفارش یا بخشی از آن به اشتباه توسط فروشنده برای خریدار ارسال شود، خریدار پس از هماهنگی با پشتیبانی مداد رنگی،‌ می‌تواند از حق انصراف خود بگذرد و معامله را قطعی کند یا محصول را طبق نظر و روش پیشنهادی مداد رنگی بازگرداند. در این صورت، هزینه ارسال،‌ طبق زمان‌بندی مداد رنگی برای تسویه مالی دادوستدها،‌ از حساب فروشنده کسر و به حساب خریدار واریز می‌گردد.

 ۱۳. اگر پس از خرید، معلوم گردد که قیمت محصول به دلیل اشتباه ریال و تومان، توسط فروشنده به درستی ثبت نشده است،‌ چون مسئولیت ثبت قیمت و هر گونه اطلاعات محصول با فروشنده است، مداد رنگی در قبال این اشتباه هیچ مسئولیتی ندارد اما اگر به تشخیص مداد رنگی،‌ این اشتباه فاحش باشد و باعث ضرر قابل‌توجهی برای فروشنده می‌گردد،‌ مداد رنگی می‌تواند سفارش را لغو کند و مبلغ کل سفارش (وجه خرید و هزینه ارسال) را طبق زمان‌بندی مداد رنگی برای تسویه مالی دادوستدها،‌ به حساب خریدار بازگرداند.

 ۱۴. اگر به داوری و تشخیص مداد رنگی، معلوم شود فروشنده به تعهداتش درباره ویژگی‌های محصول، رعایت زمان آماده‌سازی و دیگر شرایط فروش عمل کرده است و مشتری همچنان ناراضی است، مداد رنگی حق را به خریدار نخواهد داد.

 ۱۵. در موارد پیش‌بینی‌نشده برای لغو سفارش یا بازگرداندن محصول، طبق توافق مداد رنگی و کاربران (فروشنده و خریدار) عمل می‌شود و در صورت اختلاف میان آن‌ها، مرجع رسیدگی به اختلاف و حل و فصل مسئله مداد رنگی خواهد بود.

*****

بروز رسانی – 1398-08-12“لطفا پیش از ساختن فروشگاه خود، به شرایط و قوانین ساخت فروشگاه هنرهای دستی در بازار هنری مداد رنگی توجه فرمایید:

 

بازگشت به فهرست ↑

با مداد رنگی، ساخت فروشگاه اینترنتی و فروش آنلاین هنرهای دستی به راحتی امکان‌پذیر است.


در بازار هنری مداد رنگی، می‌توانید با فروشگاه‌ساز آماده و رایگان آن، به راحتی و در چند مرحله و در عرض چند دقیقه برای خودتان یک فروشگاه اینترنتی بسازید و نام دلخواه خودتان را نیز بر روی تابلوی فروشگاه‌تان نصب کنید.

ساخت فروشگاه اینترنتی دست سازه ها و محصولات هنری

بازگشت به فهرست ↑

چه کسانی می توانند دربازار هنری مداد رنگی فروشگاه بسازند؟

تنها افرادی می‌توانند نسبت به ساخت فروشگاه اقدام کرده و به عنوان فروشنده در مداد رنگی فعالیت کنند، که در زمینه‌ی محصولات و دست‌سازه‌های هنری فعالیت می‌کنند.

در عرضه و فروش انواع محصولات دستی یا هنری هم هیچ محدودیتی در فروشگاه مداد رنگی وجود ندارد. شما می‌توانید هر دست سازه یا محصول هنری خانگی را که در خانه یا کارگاه‌تان درست می‌کنید در فروشگاه خود به فروش برسانید. از هنر خیاطی و قلاب بافی و بافتنی گرفته تا کاردستی‌هایی که با سنگ یا چوب درست می شوند یا هر دست سازه یا کاردستی دیگری.

مثلاْ همین هنرهایی که در هنرهای دستی معرفی کرده ایم.

 

بازگشت به فهرست ↑

چگونه فروشگاهم را بسازم؟

برای ساختن فروشگاه خود می توانید از اینجا شروع  کنید.

فقط قبل از ساخت فروشگاه خود لطفاً به این نکته توجه کنید که اگر تا یک هفته پس از ساخت فروشگاه، اطلاعات حساب بانکی خود را در پنل فروشندگی‌تان وارد نکنید، یا هیچ محصولی را به آن اضافه نکنید، فروشگاه شما به حالت تعویق درخواهد  آمد.

می‌توانید برای ساخت فروشگاه خود از فایل راهنمای زیر کمک بگیرید. (برای دانلود فایل، روی تصویر زیر کلیک کنید)

فایل راهنمای ساخت فروشگاه

پس از ساختن فروشگاه، با نام کاربری (به انگلیسی) و رمز عبور خود از طریق گزینه «ورود به سایت» (یا «ناحیه کاربری») در سمت چپ بالای صفحه اصلی، وارد داشبورد فروشندگان شده و تمامی اطلاعات درخواست شده در داشبورد خود در پیشخوان و تنظیمات را یکی یکی تکمیل کرده و نامی هم برای فروشگاه خود انتخاب کنید.

 

بازگشت به فهرست ↑

امکان ورود اطلاعات حساب بانکی برای برداشت درآمد هست؟

در قسمت تنظیمات و سپس در قسمت برداشت، بایستی تمامی اطلاعات درخواستی از جمله شماره حساب و شماره کارت خود را به طور دقیق وارد نمایید.

 

بازگشت به فهرست ↑

محصولاتم را با چه عکسهایی در ویترین فروشگاهم بگذارم؟

تصاویر محصولات منتشر شده توسط شما، بایستی حتماً مربوط به دست سازه‌های هنری خود شما بوده، و همچنین کیفیت و شرایط لازم برای انتشار در سایت را دارا باشند.

در ضمن، هر محصول پس از افزوده شدن توسط شما، در انتظار برای تایید توسط مدیریت سایت قرار گرفته و پس از تایید، در فروشگاه ایشان منتشر خواهد شد.

(البته بعد از مدتی که از فعالیت شما در بازار هنری مداد رنگی بگذرد، امکان انتشار مستقیم و سریع محصولات شما فراهم خواهد شد)

 

بازگشت به فهرست ↑

شرایط برداشت درآمد چگونه است، و کمیسیون فروش محصولات چقدر است؟

پس از فروش هر محصول، شما می‌توانید پس از یک روز کاری، درخواست برداشت بدهید و در صورت تکمیل اطلاعات شماره حساب خود، مبلغ درخواست شده به حساب شما واریز خواهد شد.

معادل ۵ درصد از درآمد فروش هر محصول – تحت عنوان “هزینه بهره‌برداری از خدمات نرم افزاری مداد رنگی” توسط مداد رنگی دریافت خواهد شد.

بازگشت به فهرست ↑

در راستای بهتر دیده شدن 

شما با ساخت فروشگاه و درج محتوا در آن، به مداد رنگی یک حق انحصاری، قابل‌واگذاری به غیر، همه‌جانبه و غیر قابل‌استرداد، جهت عرضه، ویرایش، تغییر، نشر، بازنشر و بازتولید، جهت توسعه و ارتقای فروشگاه خود یا برند مداد رنگی و نیز به‌طور کلی برای استفاده در هر قالب و ابزار وابسته به پلتفرم‌ مداد رنگی، نظیر سایت و اپلیکیشن، یا هر بستر دیگری نظیر شبکه‌های اجتماعی، اعطا می‌کنید.

دادن این مجوز به مداد رنگی، می‌تواند به آگاهی از برند شما و توسعه‌ی برند شما به عنوان صاحب فروشگاه، و بهتر دیده شدن شما و محصولات‌تان توسط مخاطبان نیز کمک شایانی بکند.

بازگشت به فهرست ↑

حفاظت از حقوق مالکیت فکری شما

مداد رنگی نسبت به حفظ دقیق و کامل حقوق مالکیت فکری تمام کاربران خود  حساسیت ویژه‌ای دارد.

در صورتی که هر گونه محتوای مندرج در مداد رنگی را ناقض حقوق مالکیت فکری خود می‌دانید، می‌توانید مداد رنگی را نسبت به این امر مطلع سازید تا در صورت صحت، نسبت به حذف و اخطار به شخص خاطی اقدام کند. همچنین آگاه باشید، در صورتی که محتوای درج شده توسط شما به وسیله مداد رنگی، ناقض حقوق مالکیت معنوی و فکری یا قوانین تشخیص داده شود، مداد رنگی می‌تواند آن را بدون اطلاع قبلی حذف کند.

(لازم به ذکر است که در تدوین شرایط و قوانین مربوط به حساب کاربری از قوانین سایت «باسلام» کمک گرفته شده است)

Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0